Pages

Thursday 22 July 2010

Back to reality


22 Ιουλίου,

Πίσω στην πραγματηκότητα.. Κύπρος, λαρνακούα, μακενζοποιιημένες καταστάσεις.. Αχ.. και να μην τελείωναν ποτέ οι διακοπές..

Λένε πως όταν περνάς καλά, ο χρόνος φεύγει χωρίς να το καταλάβεις. Και ενώ, τώρα που κάθουμε στο ίδιο θρανίο, μου φένετε σαν χθές - που ενώ έπρεπε να ετοιμάσω βαλίτσα έκανα λίγο σερφάρισμα στο ίντερνετ - οι 2 βδομάδες φαντάζουν σαν ένας γεμάτος χρόνος... Γεμάτος.. χμ.. τι εννοώ? Ένας χρόνος με 4 εποχές. Έχουμε περάσει απο την εποχή της διασκέδασης, κοινωνικότητας, εγκυκλοπαιδίασης, και έντονης καλοκαίρίασης.

Βλέποντας φωτογραφίες είναι τόσα πολλά που θέλω να πω και τόσα που θέλω να γράψω.. δεν μου το επιτρέπει η ώρα ακόμη.. Είναι αργά και ακόμα δεν έχω περάσει κάν απο το στάδιο cοlgate.. oh well.. Υποθέτω πρέπει να βρώ μια άλλη ώρα να συνεχίσω την περιήγηση μου.

Τα βάσανα μου είναι πίσω ακόμη.. Μια βδόμάδα πριν να ανοίξει το κατάστημα και ακόμα υπάρχουνε πολλά να γίνουν. Πάντα όμως υπάρει όμως ελεύθερος χρόνος για μια θαλασσούα.

Φιλιά,

xrisouax
Posted by Picasa

No comments: